Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Κρατήστε ζωντανό το Blog !!!

Δυστυχώς οι αυξημένες οικογενειακές υποχρεώσεις θα μου στερήσουν την δυνατότητα να παρακολουθήσω τους αγώνες του φετινού τουρνουά. Μια αγαπημένη συνήθεια των τελευταίων ετών που αναγκαστικά περιορίζεται φέτος, λόγω κυρίως της γέννησης του δεύτερου παιδιού μου. 
Ακόμα και τους αγώνες της αγαπημένης μου ομάδας δεν είναι σίγουρο αν θα μπορέσω να παρακολουθήσω. Οπότε όπως καταλαβαίνετε η κάλυψη του τουρνουά μέσω του blog αναμένεται να είναι περιορισμένη. Και πιστέψτε με δεν είναι λίγοι αυτοί που το παρακολουθούν καθημερινά και περιμένουν ενημέρωση μέσα από αυτό. Ειδικά τώρα τις ημέρες του τουρνουά η επισκεψιμότητα αγγίζει τα 150 hits/ημέρα ενώ συνολικά έχει ξεπεράσει τα 6.000 hits (προβολές) από την μέρα που δημιουργήθηκε. Μεγάλη επιτυχία για ένα blog τόσο εξειδικευμένο και χωρίς διαφημίσεις. Αυτό το οφείλει σε εσάς τους αναγνώστες του και στις φιλοφρονήσεις που ανταλλάσουμε όταν βρισκόμαστε από κοντά και μου δίνουν το κουράγιο να συνεχίσω.
Σας καλώ λοιπόν να γίνεται πιο ενεργοί και να προσπαθήσετε και εσείς να το κρατήσετε ζωντανό, ειδικά από αύριο που ξεκινά το τουρνουά. 

Είτε είστε ANONYMOUS, είτε ΝΕΜΕΣΙΣ, είτε ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ, είτε οποιοσδήποτε άλλος, σας προσκαλώ να γίνεται άμεσα αρθογράφοι του. 

Στείλτε μου τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο και οπωσδήποτε email) και σας χρίζω άμεσα συντάκτες του blog. Ειλικρινά θα ήθελα να ακουστούν και αντίπαλες φωνές εδω μέσα και να δημιουργήσουμε όλοι μαζί κάτι όμορφο που θα το διαβάζουμε μετά από χρόνια με νοσταλγία και συγκίνηση. Μην διστάζετε λοιπόν, στείλτε το email σας στο xristou@hotmail.com και θα μπορείτε να αρθρογραφείτε άμεσα. Έστω να αναφέρετε τα αποτελέσματα της κάθε μέρας ή τις βαθμολογίες αν δεν έχετε όρεξη να είστε αναλυτικοί.
Εγώ από την πλευρά μου θα καλύψω μόνο τους 5 αγώνες του ομίλου των TeacherSonics αν βέβαια καταφέρω να παραβρεθώ σ' αυτούς.

Με τιμή

Χριστόδουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου