Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Η διάδοχη κατάσταση...

Επειδή τα χρόνια περνάνε γρήγορα και η "μπασκετική μας απόσυρση" δεν θ' αργήσει να 'ρθει, πρέπει σιγά σιγά να προετοιμάζουμε...
τη διάδοχη κατάσταση. Σαν γονιός λοιπόν κι εγώ ανέλαβα την "γνωριμία" του γιου μου με την πορτοκαλί μπάλα. 
Αφού δε καταφέραμε φέτος να κάνουμε μια προπόνηση της προκοπής, τα 'δωσα όλα στην "σωστή προετοιμασία" του διαδόχου μου. Όπως θα δείτε και στο βιντεάκι που ακολουθεί πιστεύω πως βαδίζει στο σωστό δρόμο ;-)
Αξίζει να θαυμάσετε την αυτοσυγκέντρωση πριν το σουτ, τις βαθιές ανάσες αλλά και τα πανηγύρια μετά από κάθε καλάθι.  
Έξι στις Έξι λοιπόν διαδοχικά εύστοχες βολές από τον δυομισάχρονο μου Πετράκη για να χαλαρώσουμε λιγάκι το κλίμα πριν το τουρνουά !!!


Υ.Γ. Προβληματίζομαι ιδιαίτερα σε ποια ακαδημία μπάσκετ θα τον εγγράψω όταν θα 'ρθει η ώρα. Σ' αυτήν των Βάσιου, Σταυρόπουλου και λοιπών ή μήπως στου κυρίου Αναστασιάδη; Κι αν οι γνωριμίες και η συμπάθεια προστάζουν την πρώτη, έλα που μου τα χαλάει λίγο ο φιλοπαοκτήδικος "προσανατολισμός" τους :-) :-)

1 σχόλιο:

  1. Ελπίζω να του μαθαίνεις και τα είδη της πάσας και όχι μονο το τελείωμα!
    Δυστυχώς... έχουμε και αρκετους Αρειανούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή